Selangkah SNL betapa cekatan Google Glass sebenarnya - Pengkomputeran - 2019

Anonim

Google Glass hanya memulakan penghantaran untuk memilih ahli akhbar, tetapi sebelum mereka memukul orang awam (secara harfiah), sudah ada kritikan tentang kebodohannya dan kemungkinan pencerobohan privasi. Tetapi di luar kebimbangan itu, kami masih cuba memahami gerak isyarat baru Google mahu kami terbiasa dengan Glass. Sama seperti semua alat baru, pintasan dan arahan mewah bertujuan untuk akhirnya menjadi standard … namun ia tidak menggunakan mereka yang kurang pelik kepada penonton. Sehingga hari ini, kita masih merasa janggal apabila seseorang dengan alat dengar Bluetooth nampaknya bercakap dengan diri mereka sendiri.

Nasib baik, anda tidak perlu menjalani kerumitan secara peribadi. Wartawan teknologi fiksyen Saturday Night Live, Randall Meeks muncul pada segmen Kemas Kini Weekend untuk menunjukkan perjuangan Google Glass - segala-galanya dari pengakuan suara miskin kepada isyarat indiscreet dan kesilapan konsep keseluruhan.

"Saya pernah menghabiskan banyak masa dalam hidup saya melihat ke bawah telefon saya, dan sekarang, terima kasih kepada Google Glass, telefon di sini dan saya boleh menggunakannya tanpa bersikap kasar atau mengganggu!" Meeks berkata, mempertahankan kecacatan kaca seperti semua fanboys lakukan dengan mainan baru mereka.

Untuk bersikap adil, Google Voice berfungsi dengan baik dalam pengalaman kami berbanding Siri, sehingga orang miskin mungkin melampaui keseluruhan perintah suara. Namun, kami fikir ia akan kelihatan cantik bodoh mengarahkan Glass keras di tengah-tengah jalan setiap kali anda merasakan mengambil video. Kami tidak pernah berfikir tentang kemungkinan orang "diam-diam" menonton porno di khalayak ramai dengan Glass, tapi sekarang Meeks telah menunjukkan … baik, menyukai.